Retourneren
Retourneren:
Het kan voorkomen dat u een product wilt retourneren. Dit kan bij ons tot 30 dagen na ontvangst van de bestelling, zonder opgaaf van reden. Let op: de retourkosten zijn wel voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed. U heeft 30 dagen om het retour te melden en vanaf het moment van melden uiterlijk 5 werkdagen om de bestelling te retourneren.
• Volg onderstaande stappen om de retourprocedure zo soepel mogelijk te laten verlopen:
- Download via de knop hiernaast het retourformulier.
- Vul deze zo volledig mogelijk in en voeg toe aan de bestelling.
- Meld u retournering aan, bij voorkeur via de mail: [email protected]
- Verpak de bestelling goed zodat deze niet beschadigd tijdens de verzending.
- Verstuur het pakket via een door u gekozen pakketpunt.
- Wij zullen het bedrag uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding terugstorten.
Mag het terug?
U kunt te allen tijde het product retourneren. Maar let op, wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:
- Artikelen die langer dan 30 dagen geleden ontvangen zijn.
- Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.
- Artikelen waarvan verpakking ontbreekt of kapot is (gescheurd).
- Indien u het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken op een manier zodat deze eventueel ook weer als nieuw te verkopen is.
Het retouradres is:
TOP-Afstandsmeter.nl
T.a.v. Retouren
Eenspan 5 B
3897 AL Zeewolde
Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?
Nadat u telefonisch of via de mail een melding heeft gemaakt van de retournering, heeft u nog 5 werkdagen om de bestelling te retourneren. Uiteraard raden wij aan om de bestelling zo snel mogelijk retour te sturen om het proces te versnellen.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd dan zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk retourneren, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de aanmelding. U krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug, inclusief verzendkosten van ons naar u. De verzendkosten van het retourneren van u naar ons zijn voor eigen rekening.
Moet ik betalen voor de retourkosten?
Ja, de retourkosten liggen bij u als klant, tenzij de producten al zijn beschadigd bij ontvangst. Uiteraard zullen wij bij een defect aan het product die u nieuw ontvangt ook de retourkosten voor rekening nemen. Op afspraak mogen bestellingen ook geretourneerd worden door ze langs te brengen op het bovenstaande retouradres.
Vragen?
Heeft u toch nog een vraag? Neem dan gerust contact met ons op.
+31 (0)36 522 22 97
Wij streven ernaar om uw vraag uiterlijk binnen 2 werkdagen te beantwoorden.